Purina
Η Purina είχε μειωμένες πωλήσεις αλλά αύξησε το μερίδιο αγοράς, με ανάπτυξη στις τροφές για γάτες και ισχυρή παρουσία στην Ευρώπη.
Παρά τη μείωση στις συνολικές πωλήσεις, το μερίδιο αγοράς της Purina PetCare, θυγατρικής της Nestlé, παρουσίασε βελτίωση το 2025. Η Purina κατέγραψε οργανική ανάπτυξη 1,2% κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, γεγονός που, σύμφωνα με την εταιρεία, αντανακλά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η παγκόσμια βιομηχανία τροφών για κατοικίδια. Οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας για την περίοδο ανήλθαν σε 17,03 δις δολάρια έναντι 17,58 δις δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Στο τρίτο τρίμηνο του 2025, η Purina PetCare κατέγραψε πωλήσεις 5,46 δις δολαρίων μειωμένες σε σχέση με τα 5,72 δις δολάρια του τρίτου τριμήνου του προηγούμενου έτους. Παρόλα αυτά, η εταιρεία πέτυχε συνολική ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της.
Απόδοση ανά περιοχή
Η απόδοση της Purina παρουσίασε διαφοροποιήσεις ανά γεωγραφική περιοχή. Στη Βόρεια Αμερική, η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη και οι τιμές παρέμειναν σε γενικές γραμμές σταθερές. Στη Λατινική Αμερική, η ανάπτυξη ήταν θετική και αποτέλεσε βασικό παράγοντα στήριξης των συνολικών αποτελεσμάτων. Αντίθετα, στην Κίνα και στις ανεπτυγμένες αγορές καταγράφηκε πτώση. Από την άλλη πλευρά, οι αναδυόμενες αγορές εκτός Κίνας σημείωσαν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη, αντισταθμίζοντας εν μέρει τις απώλειες άλλων περιοχών.
Ισχυρή επίδοση στην Ευρώπη
Στην Ευρώπη, η Purina PetCare συνέχισε να έχει πολύ καλή απόδοση και αποτέλεσε τον κύριο παράγοντα για την πραγματική εσωτερική ανάπτυξη 2% στην ήπειρο. Η απόδοση της αγοράς βελτιώθηκε σε αρκετές σημαντικές χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιρλανδία και η Γαλλία. Στο ευρύτερο χαρτοφυλάκιο των τροφών για κατοικίδια αναφέρθηκε αύξηση μεριδίου αγοράς σε αντίθεση με άλλες κατηγορίες, όπως τα ζαχαρώδη προϊόντα που σημείωσαν απώλειες.
Επικέντρωση στις τροφές για γάτες
Στο εσωτερικό της κατηγορίας, την ανάπτυξη καθόρισαν κυρίως οι υγρές και ξηρές τροφές για γάτες. Αυτές οι επιδόσεις αντισταθμίστηκαν εν μέρει από πιο αδύναμη δυναμική στις τροφές για σκύλους, ειδικά στα τμήματα της ξηρής τροφής και και των λιχουδιών. Ενώ η κατηγορία της γάτας παρουσίασε μεγαλύτερη ανάπτυξη, η ανάπτυξη στην τροφή σκύλου περιορίστηκε λόγω χαμηλότερης ζήτησης στα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.
Οι κορυφαίες μάρκες
Οι μάρκες Felix, Pro Plan και Purina One ηγήθηκαν των επιδόσεων, συνεισφέροντας σε μεσαίας κλίμακας μονοψήφια ανάπτυξη σε ορισμένες αγορές. Η εταιρεία σημείωσε ότι η συνολική επίδοση της Purina PetCare παρέμεινε γενικά σταθερή μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου τριμήνου του 2025, επιβεβαιώνοντας ότι παρά τις προκλήσεις, η Purina διατηρεί ανθεκτική παρουσία και αυξανόμενο μερίδιο αγοράς σε μια βιομηχανία που επιβραδύνεται.