Wellness Pet Company

Η Wellness Pet Company παρουσίασε την ανανεωμένη ταυτότητά της και μια νέα εθνική καμπάνια για την κοινή ευημερία κατοικίδιων και κηδεμόνων.

Η αμερικανική εταιρεία παραγωγής τροφών για κατοικίδια Wellness Pet Company παρουσίασε τον Σεπτέμβριο του 2025 την ανανεωμένη ταυτότητά της μαζί με την εθνική διαφημιστική καμπάνια “Feed Well. Be Well.”. Η πρωτοβουλία σχεδιάστηκε για να αναδείξει την κοινή ευημερία των κατοικίδιων και των κηδεμόνων τους.

Η ολοκληρωμένη καμπάνια κυκλοφόρησε σε εθνικό επίπεδο μέσω τηλεόρασης, ψηφιακών μέσων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικού εμπορίου και σημείων πώλησης. Το δημιουργικό περιεχόμενο προβάλλει καθημερινές στιγμές μεταξύ κατοικίδιων και κηδεμόνων από πάρτι γενεθλίων γατών έως συνεδρίες spa για κατοικίδια.

“Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια καμπάνια που αποτυπώνει την ουσία της σχέσης κηδεμόνα και κατοικίδιου. Από ταιριαστά πιτζαμάκια για κηδεμόνες και κατοικίδια έως πάρτι γενεθλίων, κάθε κηδεμόνας δείχνει την αγάπη του με τον δικό του τρόπο, αλλά ο καλύτερος τρόπος που τα κατοικίδια νιώθουν αγάπη είναι μέσω της τροφής που τους προσφέρουμε. Η “Feed Well. Be Well.” είναι κάτι παραπάνω από καμπάνια· ενσαρκώνει την πεποίθησή μας ότι η ευημερία είναι αμοιβαία και η σωστή διατροφή είναι ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους φροντίδας. Ο στόχος μας είναι να κάνουμε αυτή την εμπειρία χαρούμενη και χωρίς άγχος, ώστε οι κηδεμόνες να νιώθουν σιγουριά στις επιλογές τους και να επικεντρώνονται σε αυτό που πραγματικά μετράει: περισσότερες χαρούμενες και υγιείς στιγμές μαζί”, ανέφερε η Allison Giorgio, διευθύντρια μάρκετινγκ της Wellness Pet Company.

Η εταιρεία ανέπτυξε την καμπάνια σε συνεργασία με το δημιουργικό γραφείο Colossus με έδρα τη Βοστόνη. Η ανανεωμένη ταυτότητα περιλαμβάνει επίσης ανανεωμένη χρωματική παλέτα. “Η ομάδα μας ήθελε να βρει την ισορροπία ανάμεσα στην ιδιοσυγκρασία και την αξιοπιστία. Στοχεύαμε να αποτυπώσουμε τη ζωηρή φύση των κατοικίδιων, αλλά και ταυτόχρονα να διατηρήσουμε την αυθεντία μιας εταιρείας που παράγει προϊόντα υψηλής ποιότητας. Αν έχετε δει ποτέ μια ευτυχισμένη γάτα να ζυμώνει με τα πατουσάκια της ή έναν χαρούμενο σκύλο να κυνηγά την ουρά του, θα ταυτιστείτε με αυτό το συναίσθημα. Τα χρώματα λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο: είναι έντονα και συναισθηματικά”, δήλωσε ο Travis Robertson, διευθυντής δημιουργικού της Colossus.