Τροφές κατοικίδιων
Οι λιανέμποροι μπορούν να εκμεταλλευτούν την αυξανόμενη ζήτηση για τροφές κατοικίδιων και να κερδίσουν πελάτες.
Με τις πωλήσεις όσον αφορά τις τροφές κατοικίδιων να προβλέπεται να φτάσουν τα 75,7 δις ευρώ στις ΗΠΑ το 2025, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Αμερικανικής Ένωσης Προϊόντων για Κατοικίδια (American Pet Products Association), οι ευκαιρίες για τους λιανέμπορους διαγράφονται σημαντικές. Μια ανάλυση της Εθνικής Ένωσης Τροφίμων των ΗΠΑ (US Food Industry Association) οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η ευκολία και οι ευέλικτοι τρόποι αγοράς που συνδυάζουν δυνατότητα αγορών μέσω διαδικτύου και φυσικού καταστήματος είναι κρίσιμες για την προσέλκυση ενός νέου προφίλ καταναλωτή.
Μια νέα έκθεση της Food Industry Association (FMI), της Εθνικής Εμπορικής Ένωσης για τον κλάδο των τροφίμων στις ΗΠΑ, επισημαίνει ότι οι λιανέμποροι μπορούν να επωφεληθούν αν χρησιμοποιούν διαδρόμους και ειδικούς χώρους αφιερωμένους στα κατοικίδια και τους κηδεμόνες τους. “Για να προσελκύσετε αγοραστές που επισκέπτονται το κατάστημα ειδικά για τροφές κατοικίδιων, δημιουργήστε χώρους εντός του καταστήματος που προσφέρουν ευκολία και ψυχαγωγία”, λέει ο Tom Duffy, Ανώτερος Σύμβουλος Βιομηχανικών Σχέσεων της FMI. Η Ένωση συνιστά επίσης τη συνδυαστική τοποθέτηση προϊόντων με συμπληρωματικά προϊόντα, όπως η τοποθέτηση λιχουδιών κοντά σε προϊόντα περιποίησης.
Προγραμματισμός προμηθειών για κατοικίδια
“Σχεδόν 8 στους 10 καταναλωτές (79%) προγραμματίζουν εκ των προτέρων τις αγορές για τα κατοικίδιά τους. Αυτό αποτελεί ευκαιρία για τους λιανέμπορους να προβάλλουν τις προσφορές τους μέσω newsletter, εφαρμογών, ιστοσελίδων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και εντός του καταστήματος”, προσθέτει ο Duffy.
Η Ένωση συμβουλεύει ότι για να κάνουν τα προϊόντα κατοικίδιων πιο εύκολα και ελκυστικά για τους αγοραστές, οι λιανέμποροι μπορούν να δημιουργήσουν σαφή κατηγοριοποίηση, να οργανώσουν τον χώρο ανάλογα με τις πωλήσεις, να τοποθετούν μαζί συναφή προϊόντα, να χρησιμοποιούν ξεκάθαρες σημάνσεις και να διατηρούν σταθερές προσφορές και προωθητικές ενέργειες.
Ευκαιρίες ευέλικτων τρόπων αγοράς
Σύμφωνα με την έκθεση της Εθνικής Εμπορικής Ένωσης για τον κλάδο των τροφίμων στις ΗΠΑ, οι αγοραστές τείνουν να ξοδεύουν περισσότερο όταν έχουν επιλογές μεταξύ ευέλικτων τρόπων αγοράς. Τα δεδομένα δείχνουν ότι το 20% των καταναλωτών αγοράζει περισσότερα προϊόντα κατοικίδιων online, ενώ το 31% αγοράζει τόσο online όσο και στο κατάστημα με ίση συχνότητα. “Οι λιανέμποροι που διευκολύνουν τους πελάτες να συνδυάζουν αγορές online και στο κατάστημα, για παράδειγμα μέσω παραλαβής εντός καταστήματος ή συνδρομητικών υπηρεσιών, μπορούν να κερδίσουν περισσότερους πελάτες”, εξηγεί ο Duffy. Όταν αγοράζουν online, οι κύριοι λόγοι που το κάνουν αυτό οι καταναλωτές περιλαμβάνουν την ευκολία πρόσβασης, την καλύτερη αξία και ποιότητα, μια πιο προσιτή τιμή και την ποικιλία στις επιλογές που έχουν.