Hill’s
Η Hill’s Pet Nutrition σημείωσε αύξηση εσόδων 13% στο Β’ τρίμηνο 2025, ενισχυμένη από την εξαγορά της Prime100 και την ισχυρή ζήτηση στην Prescription Diet.
Η Hill’s Pet Nutrition ανακοίνωσε αύξηση 13% στα έσοδα του Β’ τριμήνου 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, αντιπροσωπεύοντας το 22,9% των συνολικών καθαρών πωλήσεων της Colgate-Palmolive. Οι καθαρές πωλήσεις της θυγατρικής ενισχύθηκαν κατά 3,8%, ενώ οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2% σε ετήσια βάση, με κύριο μοχλό ανάπτυξης τη σειρά Hill’s Prescription Diet. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν σημαντικά κατά 13%, φτάνοντας τα 228 εκατ. ευρώ.
Εξαγορά και επιδόσεις εξαμήνου
Η εξαγορά της Prime100 στην Αυστραλία, εταιρείας παραγωγής και προμήθειας τροφών για κατοικίδια που ολοκληρώθηκε στις 30 Απριλίου, συνέβαλε κατά 1% στην αύξηση του όγκου πωλήσεων. Στο πρώτο εξάμηνο του 2025 που έληξε στις 30 Ιουνίου, οι οργανικές πωλήσεις της Hill’s αυξήθηκαν κατά 2,5% σε σχέση με πέρσι, ενώ οι συνολικές πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 2,6%. Ωστόσο, ο οργανικός όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 0,6%.
Προβλέψεις για το 2025
Για το σύνολο του 2025 η Colgate-Palmolive αναμένει μικρή αύξηση των καθαρών πωλήσεων σε σύγκριση με το 2024 και σταθερά περιθώρια μικτού κέρδους. Η ανάπτυξη των οργανικών πωλήσεων αναμένεται στο κατώτερο όριο του στόχου 2-4%, λόγω της ασθενέστερης κατηγορίας στο πρώτο μισό της χρονιάς. Οι πρόσφατοι δασμοί που έχουν πλέον οριστικοποιηθεί μέχρι την 31η Ιουλίου, κυρίως από τις κυβερνήσεις των Ηνωμένων Πολιτειών και της Κίνας, αναμένεται να προκαλέσουν ένα επιπλέον κόστος ή αρνητικό οικονομικό αντίκτυπο περίπου 65 εκατ. ευρώ για την εταιρεία μέσα στο έτος. Η εταιρεία σημειώνει ότι η χαμηλότερη από την αναμενόμενη επίδραση των δασμών αντισταθμίζεται από το αυξημένο κόστος πρώτων υλών και συσκευασίας και από την αναθεώρηση προς τα κάτω των προβλέψεων για την ανάπτυξη της κατηγορίας. Στις τρέχουσες ισοτιμίες, η επίδραση των συναλλαγματικών διακυμάνσεων στις καθαρές πωλήσεις αναμένεται να είναι από ουδέτερη έως αρνητική κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό. Επιπλέον, η εταιρεία διατηρεί στον οικονομικό της σχεδιασμό την επίδραση από την προγραμματισμένη αποχώρηση από τις πωλήσεις ιδιωτικής ετικέτας στον τομέα των τροφών για κατοικίδια.