Hill’s Pet Nutrition

Η Hill’s Pet Nutrition κατέγραψε σταθερή ανάπτυξη το 2025, ενισχύοντας τη θέση της στον όμιλο Colgate-Palmolive.

Η Hill’s Pet Nutrition διατηρεί σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης παρά την παγκόσμια οικονομική αβεβαιότητα, όπως δείχνουν τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Colgate-Palmolive για το τρίτο τρίμηνο του 2025. Οι καθαρές πωλήσεις της Hill’s ανήλθαν σε 1,14 δις δολάρια, αυξημένες κατά 1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,12 δις δολάρια). Η Hill’s παραμένει βασικός πυλώνας των συνολικών πωλήσεων της Colgate-Palmolive, αντιπροσωπεύοντας το 22% των συνολικών πωλήσεων της Colgate-Palmolive, μόλις 1% πίσω από τη Λατινική Αμερική, τη μεγαλύτερη αγορά του ομίλου. Οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,3%, ο οργανικός όγκος κατά 4,2%, ενώ οι τιμές ενισχύθηκαν κατά 2,9%. Από τον Ιούλιο η εταιρεία διέκοψε την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, όπως είχε ανακοινώσει στα οικονομικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου. Το λειτουργικό κέρδος διαμορφώθηκε στα 255 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας μικρή μείωση 1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η εξαγορά της Prime100 τον Φεβρουάριο προσέθεσε περίπου 1,6% στην αύξηση του όγκου της Hill’s. Για τους εννέα πρώτους μήνες του 2025, οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε 3,42 δις δολάρια, αυξημένες κατά 1,02%, ενώ το λειτουργικό κέρδος ανήλθε σε 778 εκατ. δολάρια, με αύξηση 1,13% σε ετήσια βάση.

Οικονομικά αποτελέσματα Colgate-Palmolive και προοπτικές

Συνολικά, οι καθαρές πωλήσεις της Colgate-Palmolive για το τρίτο τρίμηνο του 2025 ανήλθαν σε 5,13 δις δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 1,02% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2024. Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε στα 3,05 δις δολάρια, με περιθώριο 59,4%, ελαφρώς μειωμένο από το 61,1% του προηγούμενου έτους. Το λειτουργικό κέρδος ανήλθε σε 1,06 δις δολάρια, παρουσιάζοντας μείωση περίπου 1%, με περιθώριο 20,6%. Οι δαπάνες διάθεσης, γενικών και διοικητικών εξόδων έφτασαν τα 1,97 δις δολάρια, οριακά χαμηλότερα από πέρσι. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Colgate-Palmolive, Noel Wallace, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι ικανοποιημένη που σημείωσε νέα αύξηση πωλήσεων, παρά τη χαμηλή ανάπτυξη της κατηγορίας σε πολλές αγορές και την επίδραση από τη διακοπή των πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας. Για το εννεάμηνο, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 15,15 δις δολάρια (μικρή μείωση 1%), ενώ το μικτό κέρδος έφτασε τα 9,1 δις δολάρια και το λειτουργικό κέρδος τα 3,214 δις δολάρια, ελαφρώς αυξημένο σε σχέση με το 2024.

Η εταιρεία διατήρησε τις προβλέψεις της για το 2025, προβλέποντας ετήσια αύξηση καθαρών πωλήσεων σε χαμηλά μονοψήφια ποσοστά και οργανική ανάπτυξη μεταξύ 1% και 2%, επηρεασμένη κατά 70 μονάδες βάσης από την έξοδο από το τμήμα ιδιωτικής ετικέτας. Ο Noel Wallace τόνισε ότι η νέα στρατηγική για το 2030 και το Πρόγραμμα Στρατηγικής Ανάπτυξης και Παραγωγικότητας θα ενισχύσουν την καινοτομία και την πολυκαναλική ανάπτυξη, επιτρέποντας στον όμιλο να επιταχύνει την ανάπτυξη παρά τις αβεβαιότητες των παγκόσμιων αγορών και να επιτύχει σταθερή αύξηση των κερδών ανά μετοχή μακροπρόθεσμα.