Χωρική AI
Η χωρική AI βελτιστοποιεί την εμπειρία στα καταστήματα με προσωποποιημένες προσφορές και βελτιωμένη εμπειρία πελατών και προσωπικού.
Η χωρική AI φαίνεται να μεταμορφώνει τα pet shops, προσφέροντας προσωποποιημένη και εμπλουτισμένη εμπειρία αγορών για τους πελάτες και βελτιστοποιώντας τις διαδικασίες του προσωπικού. Οι τεχνολογίες Augmented Reality (AR) και Virtual Reality (VR), επαυξημένη πραγματικότητα και εικονική πραγματικότητα αντίστοιχα, συνδυάζονται με Τεχνητή Νοημοσύνη στο περιβάλλον των καταστημάτων, δίνοντας τη δυνατότητα για έξυπνη πλοήγηση, προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων και καλύτερη διαχείριση αποθέματος. Για την απεικόνιση των πλεονεκτημάτων αυτών των τεχνολογιών συνεργάζονται οι Augmodo, πλατφόρμα παρακολούθησης αποθέματος και εργασιών σε πραγματικό χρόνο, και η dunnhumby, εταιρεία ειδικευμένη στην επιστήμη δεδομένων πελατών. “Η τεχνολογία που αλλάζει τη γνώση τώρα αρχίζει να μεταφέρεται και στη φυσική εργασία, μέσω wearables και καμερών στο λιανεμπόριο. Είναι ένα ιδανικό περιβάλλον για τις ανερχόμενες τεχνολογίες computer vision (πεδίο της ΑΙ που δίνει στους υπολογιστές την ικανότητα να “βλέπουν” και να κατανοούν εικόνες ή βίντεο, όπως το ανθρώπινο μάτι και εγκέφαλος) και χωρικής AI που αναπτύσσονται σήμερα”, δήλωσε ο Ross Finman, Ιδρυτής και CEO της Augmodo.
Τι θα βλέπουν οι πελάτες στα “έξυπνα” καταστήματα
Σε pet shops εξοπλισμένα με συστήματα χωρικής AI, οι πελάτες μπορούν να βλέπουν φίλτρα διατροφής και προτιμήσεων κατοικίδιου για να εντοπίζουν εύκολα τροφές, σνακ ή συμπληρώματα που ταιριάζουν στις ανάγκες του κατοικίδιου τους. Τα προϊόντα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τον πελάτη, παρέχοντας συμβουλές για συνδυασμούς τροφών, διατροφικές συμβουλές ή πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα. Επιπλέον, τα έξυπνα συστήματα καθοδηγούν τον πελάτη μέσα στο κατάστημα, διευκολύνοντας την ολοκλήρωση της λίστας αγορών με τον πιο αποδοτικό τρόπο, ενώ ταυτόχρονα προτείνουν νέα προϊόντα και ιδέες. Τέλος, προσωποποιημένες προσφορές και ανταμοιβές εμφανίζονται την κατάλληλη στιγμή ακριβώς μπροστά στο προϊόν, ενισχύοντας την εμπειρία αγορών.
Τι προσφέρει στο προσωπικό
Για το προσωπικό των pet shops, η wearable τεχνολογία, δηλαδή φορητές συσκευές όπως έξυπνα ρολόγια ή αισθητήρες που φοριούνται στο σώμα, προσφέρει πολύτιμη υποστήριξη κατά τη διάρκεια της βάρδιας. Μέσω αυτών των συσκευών, οι εργαζόμενοι λαμβάνουν ειδοποιήσεις για χαμηλά αποθέματα, εντοπίζουν προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε λάθος σημείο και αναγνωρίζουν πελάτες που χρειάζονται βοήθεια ή καθοδήγηση. Αυτό καθιστά κάθε βάρδια πιο αποτελεσματική και κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη πιο ουσιαστική, ενώ παράλληλα βελτιώνει τη συνολική εμπειρία αγορών. Όπως τόνισε ο Leo Nagdas, Διευθυντής Εταιρικής Ανάπτυξης και Στρατηγικής για την Αμερική στη dunnhumby: “Ανυπομονούμε να δούμε τι θα φέρει η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) – κάθε επίσκεψη στο κατάστημα μπορεί να γίνει μια πραγματικά προσωποποιημένη εμπειρία”.