Hill’s οικονομικά αποτελέσματα

Η Hill’s Pet Nutrition αύξησε κέρδη και πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2025 με στρατηγικές καινοτομίας και απεξάρτησης από την Κίνα.

Η Hill’s Pet Nutrition της Colgate-Palmolive συνεχίζει να παρουσιάζει ανάπτυξη παρά το δύσκολο τιμολογιακό περιβάλλον, όπως αναφέρθηκε στα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2025. Για τον όμιλο Colgate-Palmolive συνολικά, το θέμα των δασμών αποτέλεσε και αποτελεί σημαντική ανησυχία, οδηγώντας σε νέες στρατηγικές στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Μικρός θρίαμβος για τη Hill’s Pet Nutrition

Οι καθαρές πωλήσεις της Hill’s για το πρώτο τρίμηνο του 2025 διαμορφώθηκαν στα 1,17 δις δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 1,5% σε σχέση με τα 1,10 δις δολάρια το 2024. Η Hill’s αντιπροσώπευσε το 23,1% των συνολικών καθαρών πωλήσεων της Colgate-Palmolive. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 258 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 30% από 199 εκατ. δολάρια. Οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,9%, περιλαμβάνοντας μείωση 2,1% λόγω περιορισμού του όγκου προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, καθώς η Hill’s αποσύρεται από αυτήν την κατηγορία. Ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 0,3%, ενώ οι τιμές αυξήθηκαν κατά 3,2%. Εξαιρώντας την επίδραση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, ο όγκος αυξήθηκε κατά 1,7%, χάρη στην ανάπτυξη των σειρών Science Diet και Prescription Diet.

Στις ΗΠΑ, η Hill’s σημείωσε οργανική ανάπτυξη μεσαίου μονοψήφιου ποσοστού, τόσο σε όγκο όσο και σε τιμές. Ο Νόελ Γουάλας, Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος του Δ.Σ. της Colgate-Palmolive, απέδωσε την ανάπτυξη της Hill’s σε μια σειρά πρωτοβουλιών, από νέες καμπάνιες έως εμπλουτισμένα προϊόντα: “Ξεκινήσαμε μια νέα καμπάνια για τη Hill’s και μια νέα στρατηγική τοποθέτησης του brand, η οποία έγινε δεκτή στην αγορά. Εστιάζει στην αγάπη των κηδεμόνων για τα κατοικίδιά τους και την ενοχή που νιώθουν όταν τα αφήνουν στο σπίτι. Αντλούμε έμπνευση από αυτό το γεγονός για να προωθήσουμε τα εξαιρετικά μας προϊόντα”.

Οι νέες στρατηγικές κινήσεις της εταιρείας

Η εταιρεία ανανεώνει τα προϊόντα Science Diet και Prescription Diet με νέες συνταγές εμπλουτισμένες με την τεχνολογία ActiveBiome+, περιλαμβάνοντας τύπους ανά φάση ζωής και στοχευμένες λύσεις για συγκεκριμένες σωματικές λειτουργίες. Επεκτείνεται επίσης η γκάμα υγρής τροφής για γάτες με νέες γεύσεις, καλύπτοντας τη ζήτηση της αγοράς. Η παραγωγή στηρίζεται από την μονάδα της εταιρείας στη μικρή πόλη Tonganoxie του Κάνσας. Η συγκεκριμένη μονάδα ενισχύει τη στρατηγική απεξάρτησης από την Κίνα, λόγω αύξησης του κόστους δασμών. Ο Στάνλεϊ Σούτουλα, Οικονομικός Διευθυντής της Colgate-Palmolive, δήλωσε: “Η στρατηγική μας στοχεύει στην τοπική παραγωγή, καθώς το κόστος αποστολής προϊόντων μεγάλων αποστάσεων είναι υψηλό. Έχουμε περιορίσει την έκθεσή μας στην Κίνα και δημιουργήσαμε μεγαλύτερη ευελιξία στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού”. Η εταιρεία έχει επενδύσει σχεδόν 2 δις δολάρια στις ΗΠΑ την τελευταία πενταετία, αυξάνοντας τις μονάδες παραγωγής στις ΗΠΑ κατά 40% και μειώνοντας την εξάρτηση από προμηθευτές ή πρώτες ύλες από την Κίνα.

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Colgate-Palmolive

Οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου Colgate-Palmolive ήταν 4,91 δις δολάρια, μειωμένες κατά 3,1% από 5,07 δις το προηγούμενο έτος. Οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,4%, με μείωση 0,4% από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Το λειτουργικό κέρδος έφτασε το 1,08 δις δολάρια, με αύξηση 3%. Ο όγκος μειώθηκε κατά 0,1%, ενώ οι τιμές αυξήθηκαν κατά 1,5%. Το περιθώριο μικτού κέρδους ήταν 60,8%, με μικρή ετήσια βελτίωση. Τα λειτουργικά έξοδα διαμορφώθηκαν στα 1,90 δις δολάρια, ελαφρώς μειωμένα από τα 1,92 δις της περσινής χρονιάς. Ο Γουάλας σχολίασε: “Η Colgate-Palmolive πέτυχε και αυτό το τρίμηνο αύξηση στις οργανικές πωλήσεις και στα κέρδη ανά μετοχή, παρά τις δύσκολες συνθήκες στις παγκόσμιες αγορές. Η θετική οργανική ανάπτυξη, εν μέσω επιβράδυνσης της αγοράς, αποδεικνύει τη δύναμη των brands μας και τη στοχευμένη στρατηγική μας”. Η εταιρεία αύξησε τις διαφημιστικές δαπάνες, φτάνοντας στο 13,6% των πωλήσεων, συνεχίζοντας να επενδύει στην ενίσχυση των brands και τη μεγαλύτερη παρουσία τους στα νοικοκυριά.

Για το υπόλοιπο του έτους, οι δασμοί παραμένουν σημαντικός παράγοντας ανησυχίας, με εκτιμώμενη επίπτωση 200 εκατ. δολαρίων για το 2025. “Έχουμε αλλάξει πολλές στρατηγικές προμηθειών και επενδύσαμε περίπου 2 δις δολάρια στην αλυσίδα εφοδιασμού των ΗΠΑ, ώστε να ανταποκρινόμαστε καλύτερα σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Το τιμολογιακό περιβάλλον παραμένει δύσκολο. Καθώς οι δασμοί τίθενται σε ισχύ, η αξία στην κατηγορία θα προκύψει κυρίως μέσω της καινοτομίας”, σημείωσε ο Γουάλας. Για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων των δασμών, η εταιρεία εφαρμόζει εναλλακτική προμήθεια πρώτων υλών, απλοποίηση συνταγών, μεταφορά παραγωγής και στρατηγική διαχείρισης εσόδων.

Η πρόβλεψη για το σύνολο του 2025 έχει επικαιροποιηθεί: οι καθαρές πωλήσεις αναμένονται σε χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό αύξησης, η οργανική ανάπτυξη πωλήσεων αναμένεται μεταξύ 2% και 4%, το περιθώριο μικτού κέρδους και οι δαπάνες διαφήμισης προβλέπεται να παραμείνουν σταθερές ως ποσοστό επί των πωλήσεων και τα κέρδη ανά μετοχή αναμένονται με χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό αύξησης. “Καθώς κοιτάμε μπροστά, η παγκόσμια αβεβαιότητα και αστάθεια, συμπεριλαμβανομένων των δασμών, παραμένει πρόκληση. Παραμένουμε προσηλωμένοι στη στρατηγική μας και θα συνεχίσουμε να την υλοποιούμε με ευελιξία και συγκέντρωση, ώστε να πετύχουμε τους αναθεωρημένους στόχους μας για το 2025”, κατέληξε ο Γουάλας.