Zoomark

Η Zoomark 2027 φέρνει νέες στρατηγικές και διεθνείς συνεργασίες για την παγκόσμια βιομηχανία τροφών και φροντίδας κατοικίδιων.

Μετά την εξαιρετική επιτυχία της διοργάνωσης του 2025, οι υπεύθυνοι της Zoomark προετοιμάζονται για την επόμενη, αυτή του 2027. Η Luisa Bersanetti, υπεύθυνη της έκθεσης Zoomark, και ο Enrico Zannini, γενικός διευθυντής της BolognaFiere Cosmoprof, μοιράζονται τις σκέψεις τους για τους στόχους, το περιεχόμενο και τα νέα χαρακτηριστικά της επερχόμενης διεθνούς έκθεσης τροφών και φροντίδας κατοικίδιων.

“Η οργανωτική διαδικασία τέθηκε αμέσως σε πλήρη λειτουργία. Η θετική ενέργεια που βιώσαμε κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της έκθεσης τον Μάιο του 2025 παραμένει ζωντανή” δήλωσε η Bersanetti. Δεν είναι μόνο οι αριθμοί που επιβεβαιώνουν την κλίμακα της έκθεσης – 1.268 εκθέτες, συμπεριλαμβανομένων 43 startups (αύξηση 23% σε σχέση με το 2023), σε 90.000 τ.μ. (32% περισσότερα από το 2023) και πάνω από 31.000 επισκέπτες, με σημαντική αύξηση των διεθνών επαγγελματιών και αγοραστών – αλλά κυρίως η ατμόσφαιρα: ζωντανή, παραγωγική και δεσμευτική. Η Zoomark έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί παγκόσμιο κόμβο για τη βιομηχανία τροφών και φροντίδας κατοικίδιων, ικανός να προάγει τον διάλογο και να δημιουργεί απτά επιχειρηματικά αποτελέσματα. Στόχος των διοργανωτών τώρα είναι να εδραιώσουν αυτόν τον ρόλο και να τον ενισχύσουν περαιτέρω, σχεδιάζοντας την έκδοση του 2027 ως καταλύτη προόδου.

Ημερομηνίες και κρατήσεις για τη Zoomark 2027

Η επόμενη διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί από τις 11 έως τις 13 Μαΐου 2027. Λαμβάνοντας υπόψη τον ενθουσιασμό και τη μεγάλη ζήτηση, η καμπάνια επανεγγραφών για το 2027 θα ξεκινήσει σύντομα. Η πρώτη φάση, αποκλειστικά για εκθέτες της προηγούμενης έκθεσης, θα διαρκέσει έως τις 31 Οκτωβρίου, ενώ η προωθητική προσφορά για early bird εγγραφές για τις υπόλοιπες εταιρείες θα ισχύει έως τις 31 Δεκεμβρίου. Οι εταιρείες που θα επιβεβαιώσουν τη συμμετοχή τους εντός των προθεσμιών θα απολαύσουν αποκλειστικά προνόμια και επιπλέον οφέλη, ενισχύοντας τη θέση τους σε ένα από τα κορυφαία γεγονότα της παγκόσμιας βιομηχανίας των κατοικίδιων.

“Η αλλαγή στη διάρκεια της έκθεσης προέκυψε από άμεσο διάλογο με τις εκθέτριες εταιρείες. Έδειξαν επιθυμία να βελτιστοποιήσουν την παρουσία τους συγκεντρώνοντας τις σημαντικές συναντήσεις σε ένα πιο αποτελεσματικό χρονικό πλαίσιο. Οι νέες ημερομηνίες στοχεύουν στη μεγιστοποίηση του χρόνου των επαγγελματιών, προωθώντας ένα πιο εντατικό και στοχευμένο πρόγραμμα. Η δομή αυτή απευθύνεται σε εκείνους που λαμβάνουν τις αποφάσεις, σε όσους καινοτομούν και στους επενδυτές του κλάδου, τόσο στην Ιταλία όσο και διεθνώς”, εξήγησε η Bersanetti.

Η νέα ταυτότητα της Zoomark 2027

“Τα τελευταία χρόνια θέσαμε ως στόχο να γίνουμε πιο τολμηροί και φιλόδοξοι. Το 2023 αποτυπώσαμε αυτό το πνεύμα με το σύνθημα “Bigger and Bolder” που καθοδήγησε όλη την καμπάνια της Zoomark 2025. Το αποτέλεσμα επιβεβαιώνει ότι πετύχαμε τον στόχο μας. Ωστόσο, η Zoomark εισέρχεται σε μια νέα φάση, πιο ώριμη, πιο στρατηγική. Στόχος είναι η ενίσχυση του ρόλου της ως σταθερού και αυθεντικού σημείου αναφοράς για ολόκληρη τη βιομηχανία των κατοικίδιων”, συνέχισε η Bersanetti. Η νέα ταυτότητα και το νέο σύνθημα “Connecting minds, Shaping futures” αντικατοπτρίζουν αυτή την εξέλιξη και προδιαγράφουν το όραμα των διοργανωτών για τα επόμενα δύο χρόνια: να υποδεχτούν επαγγελματίες της βιομηχανίας των κατοικίδιων με τις ιδέες, τις κουλτούρες και τις εξελίξεις τους στη Zoomark 2027 για να διαμορφώσουν μαζί το μέλλον της αγοράς. Τα κατοικίδια παραμένουν στο επίκεντρο της νέας οπτικής ταυτότητας που εκφράζει τη συμπερίληψη, τον δυναμισμό και την καινοτομία, τους τρεις πυλώνες της νέας στρατηγικής.

Νέες συνεργασίες

Η επαγγελματική δικτύωση και η ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών θα συνεχίσουν να αποτελούν κεντρικό σημείο της αποστολής μας. Το 2025 το επιδείξαμε ήδη αυτό με την ένταξη στην EPO (European Pet Organization), τη συνεργασία με την τουρκική έκθεση Petzoo (θα πραγματοποιηθεί από τις 8 έως τις 11 Οκτωβρίου 2025) και τη συνεργασία με την Pet Sustainability Coalition των ΗΠΑ”, πρόσθεσε η Bersanetti. Η Zoomark ενισχύει συνεχώς την παγκόσμια παρουσία της, συμμετέχοντας σε σημαντικά γεγονότα στις ΗΠΑ, την Ινδία, το Ηνωμένο Βασίλειο (PATS) και την Νοτιοανατολική Ασία (Pet Fair SEA), μέσω του Italy Pavilion project – το οργανωμένο εγχείρημα/πρόγραμμα με το οποίο η Ιταλία παρουσιάζει συλλογικά τις επιχειρήσεις της στις εκθέσεις – επιβεβαιώνοντας τη διεθνή αναγνώριση της Zoomark.

Ο ρόλος της Zoomark στην παγκόσμια αγορά

Η Zoomark αποτελεί σημείο αναφοράς για τον κλάδο και επιδιώκει να υπερβεί την παραδοσιακή έννοια της εμπορικής έκθεσης. Η έκδοση του 2027 θα σηματοδοτήσει μια νέα εποχή, δημιουργώντας ένα διεθνές περιβάλλον όπου η βιομηχανία, η καινοτομία και το όραμα συναντώνται. Σύμφωνα με τον Zannini: “H Zoomark στοχεύει να εδραιωθεί ως κινητήριος μοχλός σχέσεων και επιταχυντής επιχειρήσεων. Είναι πλατφόρμα έτοιμη να αντιμετωπίσει παγκόσμιες προκλήσεις και να υποστηρίξει την ανάπτυξη του κλάδου μέσω ενός δικτύου εκδηλώσεων, περιεχομένου και εθνικών και διεθνών συνεργασιών”.

Με τη Zoomark 2027 στον ορίζοντα, η έκθεση επαναβεβαιώνει τη δέσμευσή της στη δημιουργία γεφυρών μεταξύ αγορών και επαγγελματιών, αποτελώντας όχι απλώς μια εμπορική έκθεση αλλά την καρδιά της βιομηχανίας των κατοικίδιων για όσους θέλουν να παράγουν αξία, να κάνουν μεγαλεπήβολα σχέδια και να διαμορφώνουν το μέλλον της φροντίδας των κατοικίδιων σε παγκόσμιο επίπεδο.