Mars

Η Mars εγκαινιάζει την πρώτη της εταιρική καμπάνια στις ΗΠΑ, προβάλλοντας τις επενδύσεις της στην τοπική παραγωγή.

Η Mars, Incorporated εγκαινίασε την πρώτη της εταιρική διαφημιστική καμπάνια στις ΗΠΑ με τίτλο “Mars is closer than you think” (Η Mars είναι πιο κοντά απ’ όσο νομίζετε), προβάλλοντας το πώς η εταιρεία και τα εμπορικά της σήματα, όπως PEDIGREE® και Royal Canin®, συνεχίζουν να επενδύουν στην αμερικανική παραγωγή. Η Mars αυτή τη στιγμή διαθέτει περισσότερα από 40 εμπορικά σήματα, απασχολεί πάνω από 70.000 εργαζόμενους και λειτουργεί 38 εργοστάσια στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων κτηνιατρικών κλινικών, εργαστηρίων και περιφερειακών γραφείων.

Νέες επενδύσεις και στήριξη στις τοπικές κοινότητες

Στον τομέα των κατοικίδιων ειδικότερα, το εμπορικό σήμα Greenies λειτουργεί εγκατάσταση στο Κάνσας Σίτι, ενώ η Royal Canin εγκαινίασε μια νέα μονάδα περίπου 41.800 τ.μ. στο Λούισμπεργκ του Οχάιο. Σύμφωνα με τη Mars, το 94% των προϊόντων που πωλούνται στις ΗΠΑ παράγονται εντός της χώρας, γεγονός που αποδεικνύει τη σταθερή της προσήλωση στην τοπική παραγωγή. “Η αγορά των ΗΠΑ δεν είναι απλώς θεμέλιο της ανάπτυξης της Mars· ενσωματώνει τη δέσμευσή μας στην καινοτομία και την ποιότητα. Σε όλη τη χώρα, είμαστε αφοσιωμένοι στο να στηρίζουμε τις κοινότητες όπου δραστηριοποιούμαστε, προωθώντας πάντα την αποστολή μας να χρησιμοποιούμε τα ισχυρά καταναλωτικά μας brands για να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο για τους ανθρώπους, τα κατοικίδια και τον πλανήτη”, δήλωσε ο Anton Vincent, πρόεδρος της Mars Wrigley Βόρειας Αμερικής και του Global Ice Cream, τμήμα της Mars, Incorporated.

Σχετικά με την καμπάνια

Η καμπάνια “Mars is closer than you think” ξεκίνησε από πέντε βασικές περιοχές των ΗΠΑ που συνδέονται με τις δραστηριότητες της εταιρείας: στο Νάσβιλ του Τενεσί όπου βρίσκονται τα κεντρικά της Mars Pet Nutrition Βόρειας Αμερικής, στο Ντέιτον του Οχάιο, κοντά στη νέα εγκατάσταση παραγωγής της Royal Canin, στην Τοπέκα του Κάνσας όπου βρίσκεται η έδρα της Mars Halloween, στο Salt Lake City της Γιούτα όπου στεγάζεται το νέο εργοστάσιο της Nature’s Bakery και στην Ουάσινγκτον, έδρα των κεντρικών γραφείων της πολυεθνικής παγκοσμίως.

Στις συγκεκριμένες περιοχές η εταιρεία θα προβάλλει υπαίθριες και έντυπες διαφημίσεις που αναδεικνύουν την τοπική της παρουσία. Σε εθνικό επίπεδο, η καμπάνια θα περιλαμβάνει βίντεο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα αναδεικνύουν τον θετικό αντίκτυπο της Mars στη βιομηχανία, τη γεωργία και τα κατοικίδια ζώα στις ΗΠΑ. Εκτός από την καμπάνια, η Mars σχεδιάζει να συνεχίσει τις επενδύσεις της στην αμερικανική παραγωγή. Τον περασμένο Ιούλιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει περίπου 2 δις δολάρια στις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ έως το τέλος του 2026, επιπλέον των 6 δις δολαρίων που έχουν ήδη επενδυθεί.