Royal Canin
Η Royal Canin επιχειρεί να διαλύσει τις λανθασμένες αντιλήψεις σχετικά με την παχυσαρκία στα κατοικίδια.
Η Royal Canin ανέλαβε πρόσφατα πρωτοβουλία για την αντιμετώπιση των παρανοήσεων που σχετίζονται με την παχυσαρκία των κατοικίδιων, εστιάζοντας στην εκπαίδευση των κηδεμόνων και στην προώθηση της σωστής διατροφής τους.
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας, το 26% των καταναλωτών δε γνωρίζει ποιο είναι το υγιές βάρος του κατοικίδιου του, γεγονός που υπογραμμίζει την ανάγκη για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση. Η έρευνα περιλαμβάνει πληροφορίες από περισσότερους από 14.000 κηδεμόνες κατοικίδιων και 1.750 κτηνιάτρους από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Κίνα, την Ινδία, το Μεξικό, την Ισπανία, την Πορτογαλία και τη Βραζιλία.
Ένα μεγάλο πρόβλημα για τα σύγχρονα κατοικίδια
Το 40% των ενήλικων κατοικίδιων (γάτες και σκύλοι) σε όλο τον κόσμο θεωρείται υπέρβαρο ή παχύσαρκο, σύμφωνα με νέα έρευνα της Royal Canin. Όσον αφορά την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος, η παραπληροφόρηση είναι μεγάλη, γεγονός που καθιστά ολοένα και πιο δύσκολο για τους κτηνιάτρους να συζητήσουν με τους κηδεμόνες για την υγιή διαχείριση του βάρους των τετράποδων φίλων τους, οδηγώντας σε ένα σημαντικό κενό στην εκπαίδευσή τους γύρω από αυτό. Πιο συγκεκριμένα, περίπου το 1/5 (17%) των κηδεμόνων ανέφερε ότι η παραπληροφόρηση είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που τους κρατά μακριά από την προσπάθεια διατήρησης ενός υγιούς βάρους για το κατοικίδιό τους και το 1/3 (29%) των κτηνιάτρων υποστηρίζει ότι η παραπληροφόρηση ή οι αντικρουόμενες πληροφορίες προκαλούν προκλήσεις όσον αφορά τις συζητήσεις με τους πελάτες τους σχετικά με την υγιή διαχείριση του βάρους των κατοικίδιων. Το 40% των κτηνιάτρων θεωρεί ότι η παχυσαρκία των κατοικίδιων έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια και σχεδόν οι μισοί (45%) ισχυρίζονται ότι οι κηδεμόνες υποτιμούν τους κινδύνους που σχετίζονται με το υπερβολικό βάρος και την παχυσαρκία. Παρόλο που οι κτηνίατροι αποτελούν την πιο αξιόπιστη πηγή πληροφοριών για την υγεία των κατοικίδιων ζώων μεταξύ των κηδεμόνων, ένας στους πέντε (19%) στρέφεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να λάβει συμβουλές σχετικά με τη διατροφή του κατοικίδιου, το υγιές βάρος και την παχυσαρκία. Αυτός ο αριθμός αυξάνεται μόνο στο 55% μεταξύ των εκπροσώπων της Γενιάς Z. Σύμφωνα με τους κηδεμόνες, οι σημαντικότεροι παράγοντες που συμβάλλουν στην παχυσαρκία των κατοικίδιων περιλαμβάνουν την υπερφαγία σε (39%), την έλλειψη άσκησης (36%), την κακή ποιότητα τροφής (17%), τη χορήγηση ανθρώπινης τροφής (14%) και την αδυναμία αναγνώρισης ότι το κατοικίδιο είναι υπέρβαρο (11%).
Παρά την κατανόηση ορισμένων συμπεριφορών που οδηγούν στην παχυσαρκία των κατοικίδιων, οι κηδεμόνες συνεχίζουν αυτές τις συμπεριφορές. Η Royal Canin διαπίστωσε ότι το 41% των κηδεμόνων δίνει στα κατοικίδια λιχουδιές όταν αυτά φαίνονται λυπημένα, βαριεστημένα ή μόνα. Επιπλέον, 3 στους 4 δίνουν στα κατοικίδιά τους ανθρώπινη τροφή και το 1/3 θεωρεί ότι κάτι τέτοιο δεν είναι κακό.
Παγκόσμια καμπάνια κατά της παχυσαρκίας από τη Royal Canin
Για να αντιμετωπίσει αυτό το κενό στην ενημέρωση των κηδεμόνων πάνω στην παχυσαρκία των κατοικίδιων, η Royal Canin ξεκίνησε την παγκόσμια καμπάνια της, #ScalingTheConversation, κατά τη διάρκεια του Συμποσίου Κτηνιατρικής του 2025 (25th Vet Symposium) στο Μονπελιέ της Γαλλίας με περισσότερους από 600 επισκέπτες, συμπεριλαμβανομένων πάνω από 300 κτηνιάτρους και βοηθούς κτηνιάτρων από 70 χώρες από όλο τον κόσμο. Η καμπάνια θα περιλαμβάνει αφήγηση ιστοριών με επιστημονική τεκμηρίωση, εκπαίδευση με επικεφαλής δημιουργούς και διαδραστικό περιεχόμενο, επιδιώκοντας να προσεγγίσει κηδεμόνες κατοικίδιων από τη Γενιά Ζ μέσω του TikTok, του Instagram και του YouTube. Επιπλέον, συγκέντρωσε μια ομάδα ειδικών και δημιουργών αφιερωμένη στην τοποθέτηση της συζήτησης για τη διατροφή των κατοικίδιων και τη διαχείριση βάρους μεταξύ κτηνιάτρων και κηδεμόνων κατοικίδιων σε νέες βάσεις.