Pet αγορά
Μια νέα έρευνα εξετάζει πώς διαφέρουν οι στάσεις, οι αξίες και οι καταναλωτικές συνήθειες των Boomers και των εκπροσώπων της Γενιάς Ζ.
Είναι γεγονός πως οι νέες γενιές κηδεμόνων κατοικίδιων επηρεάζουν την pet αγορά σε οποιαδήποτε χώρα κι αν βρίσκονται. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να επηρεάζονται και οι στρατηγικές που ακολουθούν τα pet shops προκειμένου να αυξήσουν τα κέρδη τους. Έτσι, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε για λογαριασμό της η αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία κατοικίδιων Figo, η αναβάθμιση των προϊόντων και η ανθρωποκεντρική προσέγγιση με τον εξανθρωπισμό των κατοικίδιων συνεχίζουν να επηρεάζουν τη βιομηχανία των κατοικίδιων.
Τα αποτελέσματα της έρευνας
Το 48% των κηδεμόνων κατοικίδιων αναφέρει ότι τα ζώα τους εμφανίζουν συμπτώματα άγχους αποχωρισμού. Παράλληλα, πολλοί δηλώνουν ότι και οι ίδιοι νιώθουν άγχος όταν απομακρύνονται από τα κατοικίδιά τους, με το 58% να αποκαλύπτει ότι τα παίρνει μαζί του σε ταξίδια που περιλαμβάνουν διανυκτέρευση. Όσον αφορά τις τροφές που αγοράζουν για τα κατοικίδιά τους, περίπου 6 στους 10 (58%) ερωτηθέντες λένε ότι πάντα ερευνούν την τροφή πριν προβούν σε αγορά. Μάλιστα, η πρόθεση των καταναλωτών να εξετάζουν προσεκτικά τα συστατικά των προϊόντων αυξάνεται σημαντικά στις υψηλότερες εισοδηματικές ομάδες, ιδίως για ετήσια εισοδήματα άνω των 100.000 δολαρίων.
Πολλοί κηδεμόνες κατοικίδιων, ειδικά εκπρόσωποι της Γενιάς Ζ, προετοιμάζουν σπιτικά γεύματα ή σνακ για τους τετράποδους φίλους τους, με το 1/3 να φτιάχνει τακτικά γκουρμέ λιχουδιές. Η τάση αυτή δείχνει πως οι κηδεμόνες θέλουν όλο και περισσότερο να προσφέρουν στα κατοικίδιά τους τροφές που είναι θρεπτικές και φιλικές προς το περιβάλλον, σύμφωνα με τις αξίες της βιωσιμότητας. Η έρευνα διεξήχθη από την Morning Consult σε 2.204 ενήλικες στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων 2.072 κηδεμόνων κατοικίδιων.
Διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών
Ορισμένα από τα δεδομένα δείχνουν διαφορετικές στάσεις απέναντι στα κατοικίδια μεταξύ γυναικών και ανδρών. Μια ερώτηση διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισές γυναίκες προτιμούν να χαλαρώνουν με τα κατοικίδιά τους παρά με το άλλο τους μισό ενώ βλέπουν τηλεόραση, ενώ μόνο το 1/3 των ανδρών ένιωθε το ίδιο. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 63% των γυναικών λένε ότι θα προτιμούσαν να μείνουν σπίτι με ένα κατοικίδιο παρά να βγουν σε ένα πρώτο ραντεβού. Το 40% των ανδρών συμφώνησε.
Διαφορές γενεών
Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέλυσαν επίσης ορισμένες ερωτήσεις ανά ηλικία. Τα ρούχα με σχέδια κατοικίδιων δεν ήταν γενικά ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των ερωτηθέντων, αλλά είχαν τη μεγαλύτερη απήχηση στη γενιά των Millennials. Σηματοδοτώντας ένα πιθανό όριο στον εξανθρωπισμό των κατοικίδιων μεταξύ των νέων, η έρευνα διαπίστωσε ότι οι νεότερες γενιές ήταν λιγότερο πιθανό από τους μεγαλύτερους σε ηλικία να επιτρέπουν στα κατοικίδια να ανεβαίνουν στα κρεβάτια τους. Το 79% των ερωτηθέντων είπαν ότι επιτρέπουν τα κατοικίδια να ανεβαίνουν στο κρεβάτι τους, ακολουθούμενο από το 71% της Γενιάς Ζ. Οι Αμερικανοί της Γενιάς Ζ έχουν ποικίλες πολιτικές απόψεις ποικίλες, αλλά πολλοί από τους ερωτηθέντες εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με τον οικολογικό χαρακτήρα που μπορεί να περιλαμβάνει η φροντίδα κατοικίδιων. Έτσι, το 60% δηλώνει ότι συνήθως λαμβάνει υπόψη του οικολογικές επιλογές για τα κατοικίδιά του.
Ασφάλιση κατοικίδιων
Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι περίπου 2 στους 10 κηδεμόνες κατοικίδιων (21%) έχουν ασφαλίσει τα ζώα τους. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται σημαντικά στις νεότερες γενιές, με το 32% των Millennials και το 31% των ερωτηθέντων της Γενιάς Z να το έχουν κάνει. Η κατοχή κατοικίδιων επηρεάζει επίσης ολοένα και περισσότερο τις ευρύτερες επιλογές ζωής, συμπεριλαμβανομένου του τόπου κατοικίας των ανθρώπων. Σύμφωνα με την έρευνα της Figo, το 60% των κηδεμόνων θεωρούν πλέον τα κατοικίδιά τους σημαντικό παράγοντα στην επιλογή της κατοικίας τους, με τη Γενιά Ζ να ηγείται αυτής της τάσης σε ποσοστό 57%. Αυτό υποδηλώνει ότι για πολλούς κηδεμόνες, η εύρεση καταλυμάτων ή ακινήτων φιλικών προς τα κατοικίδια με παροχές επίσης φιλικές προς αυτά δεν είναι πλέον πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα.