Αμερικανικά brands

Νέα έρευνα δείχνει πτώση εμπιστοσύνης και πρόθεσης αγοράς για τα αμερικανικά brands σε εννέα διεθνείς αγορές.

Τα αμερικανικά brands του κλάδου της βιομηχανίας των κατοικίδιων αντιμετωπίζουν προκλήσεις στις διεθνείς αγορές, καθώς οι καταναλωτές εμφανίζουν μειωμένη εμπιστοσύνη και μικρότερη πιθανότητα αγοράς προϊόντων που θεωρούν ότι προέρχονται από τις ΗΠΑ, αποκαλύπτει νέα έρευνα της Ipsos.

Η έκθεση Brand America 2025, βασισμένη σε έρευνα που έγινε σε 10 χώρες, αποκαλύπτει ότι τα brands που θεωρούνται αμερικανικά παρουσιάζουν κατά μέσο όρο πτώση 20 μονάδων τόσο στην πρόθεση αγοράς όσο και στην εμπιστοσύνη των διεθνών καταναλωτών, σε σύγκριση με εκείνα που οι καταναλωτές θεωρούν πως προέρχονται από άλλες χώρες ή τις τοπικές αγορές. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ και εννέα άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ινδίας, της Βραζιλίας και του Καναδά.

“Οι εμβληματικές αμερικανικές μάρκες έχουν απολαύσει για καιρό παγκόσμια αναγνώριση, αλλά μέσα σε ένα τεταμένο πολιτικό κλίμα η εθνική τους ταυτότητα λειτουργεί διττά. Η κατανόηση του πώς ο κόσμος βλέπει τη νέα Αμερική και πώς αυτές οι αντιλήψεις διαφέρουν από αγορά σε αγορά, είναι απολύτως κρίσιμη”, δήλωσε ο Clifford Young, πρόεδρος του τμήματος Δημοσκοπήσεων και Κοινωνικών Τάσεων της Ipsos στις ΗΠΑ.

“Στο τρέχον περιβάλλον, ορισμένες αμερικανικές μάρκες αντιμετωπίζουν αντιλήψεις που δημιουργούν προκλήσεις στις διεθνείς αγορές. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να πανικοβαλλόμαστε. Όμως, χρειάζεται να αξιολογήσουμε γρήγορα τον πιθανό αντίκτυπο στις συμπεριφορές λόγω των μεταβαλλόμενων στάσεων που παρατηρούμε. Θα υπάρξουν περιπτώσεις όπου οι ηγέτες θα χρειαστεί να κάνουν τοπικές προσαρμογές για να διασφαλίσουν την επιτυχία των brands τους”, δήλωσε ο Chris Murphy, πρόεδρος και παγκόσμιος υπεύθυνος στρατηγικής αγοράς και μάρκας της Ipsos. Η Ipsos έχει διαθέσει την πλήρη επισκόπηση της έκθεσης Brand America 2025 για λεπτομερή εξέταση των ευρημάτων και ανάλυση των brands που συνδέονται περισσότερο με την Αμερική σε διάφορες αγορές.