Nestlé

Η Nestlé δημιουργεί πλατφόρμα περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη και ψηφιακό αντίγραφο.

Η Nestlé ανακοίνωσε ότι λανσάρει μια νέα εσωτερική υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης (AI) για τη δημιουργία περιεχομένου προϊόντων υψηλής ποιότητας για τις μάρκες της, συμπεριλαμβανομένης της Purina. Η υπηρεσία περιεχομένου θα βασίζεται σε ψηφιακά δίδυμα, παρέχοντας ακριβή εικονικά αντίγραφα φυσικών προϊόντων. Ο όρος “ψηφιακό αντίγραφο” ή “δίδυμο” (digital twin) αναφέρεται σε μια ψηφιακή αναπαράσταση ενός φυσικού αντικειμένου, συστήματος ή διαδικασίας, η οποία συλλέγει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από αισθητήρες ή άλλες πηγές, προσομοιώνει τη συμπεριφορά και τη λειτουργία του φυσικού αντικειμένου και επιτρέπει ανάλυση, προβλέψεις και βελτιστοποίηση.

Μέσω αυτής της υπηρεσίας, η συσκευασία των προϊόντων θα προσαρμόζεται ψηφιακά, επιτρέποντας την ενσωμάτωση σε διάφορα περιβάλλοντα, όπως για εποχιακές καμπάνιες ή μορφές που αφορούν συγκεκριμένα κανάλια. Σύμφωνα με τη Nestlé, αυτό θα επιτρέψει τη δημιουργία νέου δημιουργικού περιεχομένου μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, χωρίς να χρειάζεται να επανασχεδιαστεί το δημιουργικό κομμάτι από την αρχή. Η υπηρεσία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Accenture Song και αναπτύχθηκε στο NVIDIA Omniverse και στο OpenUSD.

Τι αναμένεται από τη νέα υπηρεσία ΑΙ

Η νέα υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης θα υποστηρίζει τους δημιουργούς περιεχομένου της εταιρείας και θα ενισχύσει τις Ενοποιημένες Υπηρεσίες Μάρκετινγκ (IMS). Σύμφωνα με τη Nestlé, η υπηρεσία περιεχομένου θα βοηθήσει στην καλύτερη τοποθέτηση των brands της στο ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό περιβάλλον, ιδιαίτερα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και στις υπηρεσίες streaming. “Θέλουμε να συνδεθούμε με τους καταναλωτές όπου βρίσκονται και όπως θέλουν, με το σωστό μήνυμα την κατάλληλη στιγμή. Αυτό σημαίνει παροχή ελκυστικού περιεχομένου σε πολλαπλές μορφές που να ταιριάζει στη μεγάλη ποικιλία των διαθέσιμων πλατφορμών και μορφών διαδικτυακών μέσων. Η νέα μας οργάνωση περιεχομένου σημαίνει ότι μπορούμε να κάνουμε περισσότερα με τις ταλαντούχες ομάδες που διαθέτουμε, αξιοποιώντας τις δεξιότητές τους για να παράγουμε υψηλής ποιότητας, συνεπές, κλιμακωτό περιεχόμενο που υποστηρίζεται από ψηφιακούς βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης και τεχνολογίες ψηφιακών διδύμων. Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στο ταξίδι μας για να επαναπροσδιορίσουμε τη δημιουργία περιεχομένου και να προσφέρουμε εξαιρετικές ψηφιακές εμπειρίες”, δήλωσε ο Ντέιβιντ Ρένι, επικεφαλής στρατηγικών επιχειρηματικών μονάδων, μάρκετινγκ και πωλήσεων στη Nestlé.

Σύμφωνα με τη Nestlé, η εταιρεία διαθέτει αυτή τη στιγμή μια βάση 4.000 ψηφιακών κύριων προϊόντων, κυρίως για τα παγκόσμια brands της, και ελπίζει να έχει μετατρέψει συνολικά 10.000 προϊόντα σε ψηφιακά αντίγραφα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Η νέα υπηρεσία θα μειώσει τον χρόνο και το κόστος που σχετίζονται με την κλιμάκωση των ψηφιακών αντιγράφων κατά περισσότερο από 70%, επιτρέποντας τη δημιουργία περιουσιακών στοιχείων με ταχύτερο ρυθμό και υψηλότερη ποιότητα.